Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
kinderles middag pvk
28 septembre 2008

les 24 september 2008

Hoi allemaal,

De spreekbeurt van Rozenn ging vandaag niet door. Haar moeder had me hier al over geinformeerd. Ik moet nog even kijken naar een andere datum.

Het dictee van vandaag werd op één niveau gegeven. Dit betekende dat ook de jongere kinderen moeilijke woorden moesten schrijven. Petje af hoe een aantal vooruit is gegaan met schrijven. Er waren 2 kinderen uit de groep met relatief veel fouten. Zij mochten een tijdje op de woorden oefenenen, waarna ik hetzelfde dictee weer afnam. Alletwee scoorden toen goed.

Omdat ons thema dit semester circus is, hebben we een associatiespel over het circus gedaan. Het ging om het laten zien dat een hoofdonderwerp uit deelonderwerpen bestaat en dat een deelonderwerp weer uit subonderwerpen bestaat. Dit relateerde ik aan het doen van een spreekbeurt, waar het zelfde plaatsvindt.

Deze keer werd er weer in Leesland gewerkt. Ik had nog een stuk willen voorlezen uit Jaques Vriens maar door gebrek aan tijd ben ik hier niet aan toegekomen. De volgende keer dan maar.

Publicité
Publicité
Commentaires
kinderles middag pvk
Publicité
Publicité